نمایش مستند «بازگشت دوباره» اثر فرهاد ورهرام در  شب‌های فیلم کاژه

نمایش مستند «بازگشت دوباره» اثر فرهاد ورهرام در  شب‌های فیلم کاژه

به گزارش دبیرخانه انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند، به همت کافه کاژه و با همکاری این انجمن  «بازگشت دوباره» به کارگردانی فرهاد ورهرام شنبه آینده ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ در سالن نمایش کافه کاژه با حضور کارگردان پخش خواهد شد. ورود برای اعضای انجمن آزاد است.
نشانی: خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان ۲۲، پلاک ۱۷.
لازم به ذکر است در کافه کاژه با مدیریت سینماگران پرتلاش آقایان همایون اسعدیان و مازیار میری یک هفته در میان روزهای شنبه نمایش فیلم مستند با حضور عوامل آن برگزار می‌شود.

درباره فیلم بازگشت دوباره به کارگردانی فرهاد ورهرام
۹۸ سال از تولید فیلم علف ساخته مریان سی کوپر می گذرد. ۶۳ سال پس از ساخته شدن فیلم علف، فیلمی دیگر به نام تاراز به کارگردانی فرهاد ورهرام با نوادگان عشایر بختیاری که کوپر با آنها همراه بود ساخته شد. خانوار عشایری که ورهرام با آنها در کوچ همراه بود پنج سال بعد از تولید این فیلم دست از کوچ کشیده و در شهرهای استان های خوزستان و اصفهان و زاهدان زندگی مقیم شدند.
این فیلم ۳۳ سال بعد از تولید مستند تاراز، درباره تغییرات ساختار ایل بختیاری است از زمان پیدایش نفت در مسجد سلیمان تا کنون.

پژوهش و کارگردان: فرهاد ورهرام
فیلمبردار: محمد رضا تیموری
صدابرداز: مهرداد عباسی
تدوین: بابک بهرام بیگی
تهیه کننده: فرهاد ورهرام
ضمنا به علاقه‌مندان برای حضور در جلسه نمایش این مستند ارزنده پیشنهاد می‌شود پیشتر مستندهای علف و تاراز را از طریق لینک های زیر تماشا کنند:

فیلم علف – ۱۹۲۵

فیلم تاراز – ۱۳۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *